Sinds 1986 is Frank Teunissen de huntsman van Jachtvereniging Soestdijk. De huntsman woont bij en werkt op de kennels van de JVS in Babberich.

Hier verzorgt en traint hij ‘de meute’, die gemiddeld bestaat uit zo’n 70 jachthonden. Daarnaast richt de huntsman zich op het fokbeleid van de vereniging en waarborgt hij de juiste kwaliteiten waarover de meute moet beschikken. De meute van de JVS bestaat tegenwoordig uit overwegend ‘black and tan’ Kerry Beagles uit Ierland, of afstammelingen en kruisingen daarvan. Tijdens de slipjacht zijn doorgaans circa 30 jachthonden aanwezig.

Bij de Jachtvereniging Soestdijk komen de leden, vrijwilligers en andere betrokkenen uit alle windstreken van Nederland.
Daarnaast zijn er ook een aantal leden uit Duitsland lid van onze vereniging. Typerend voor de betrokkenen bij de JVS is dat ze divers zijn. Iedereen heeft een andere achtergrond, maar men heeft één ding gemeenschappelijk: passie voor de paarden, honden en de natuur. Iedereen is welkom bij onze vereniging!