Bij onze vereniging is iedereen welkom om mee te rijden als introducé!

Maak gebruik van het contactformulier, dan nemen wij contact met u op om uw vragen rondom het meerijden als introducé te beantwoorden en helpen wij u bij het uitkiezen van een geschikte slipjacht.

Als introducé betaalt u 100 euro ‘capgeld’ bij de aanvang van de slipjacht. Denkt u erover na om lid te worden van onze vereniging? Kijk dan verder op deze pagina naar het aanbod voor nieuwe leden!

Meerijden als introducé

Wilt u meerijden als introducé? Vul onderstaand formulier in, dan plannen wij gezamenlijk een datum voor een geschikte slipjacht.

Aanbod nieuwe leden:

In plaats van enkele keren deelnemen aan de slipjacht als introducé kunt u er ook voor kiezen om u direct aan te melden als aspirant-lid. U betaalt eenmalig 150 euro bij aanvang van uw eerste slipjacht en kunt daarvoor aan drie slipjachten deelnemen (in één seizoen). Na deze drie slipjachten beslist u of u de aanvraag voor het lidmaatschap wilt doorzetten of stoppen.